Потрібен HR-manager в м.Одеса, у зв’язку з відкриттям нової філії міжнародної компанії з підбору персоналу Nuvalo,

Вимоги до кандидата HR-manager:

– знання англійської та російської мови вище середнього рівня (грамотна письмова та усна мова);

– досвід роботи в HR або продажах від 1 року;

– вищу освіту вітається;

– товариськість, пунктуальність;

– здатність працювати швидко і якісно;

Обов’язки:

– проводити підбір персоналу використовуючи різні HR – методи і канали;

– активно комунікувати з претендентами;

– підбирати правильний персонал для клієнтів компанії;

– бути працелюбною людиною, мотивованим і орієнтованим на результат

– працювати з внутрішньою базою даних;

– формувати кадровий резерв;

– активно комунікувати і співпрацювати з Європейськими філіями і головним офісом.

Умови роботи:

– ми пропонуємо стабільну роботу в міжнародній і швидко зростаючої компанії;

– навчання необхідне перед початком роботи;

– комфортний і добре розташований офіс;

Резюме будуть розглядатися тільки англійською мовою, надсилайте на e-mail: marina@nuvalo.ee